مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:002019-11-20سياسي

تاکید امام جمعه بر حل مشکلات معیشتی مردم


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: حل مشکلات معیشتی مردم باید دغدغه دائمی و روزمره مسئولان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از مسئولان ارشد استان با اشاره به فرمایشات رهبری گفت: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند ما در عرصه ی جنگ نظامی، سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم و باید در جنگ اقتصادی نیز همین رویه را در پیش بگیریم .

وی افزود: مسئولان در شرایط کنونی تلاش کنند مشکلات واحد های تولیدی و کارخانه ها برطرف شود و اگر کارگری هم بیکار شد، مورد حمایت قرار گیرد.

امام جمعه قزوین به موضوع خام فروشی منابع نفتی و معدنی هم اشاره کرد و گفت: موضوع خام فروشی به صورت آزار دهنده ای همچنان ادامه دارد و مسئولان کشور باید با برنامه ریزی دقیق تلاش کنند تا ثروت کشور ارزان فروخته نشود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه بر تقویت مبانی دینی و معرفتی تأکید کرد و گفت: نیرو های برخاسته از مساجد، هیئت ها و فرهنگ اربعین همان کسانی هستند که در چالش ها و مشکلات به فریاد مردم، کشور و نظام می آیند و این حوزه باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

او با اشاره به جدایی صف مردم از اغتشاشگران، افزود: با هوشیاری مردم، استان قزوین از استان های امن بود و خوشبختانه در استان اتفاقی پیش نیامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه بر حل مشکلات معیشتی مردم

تاکید امام جمعه بر حل مشکلات معیشتی مردم