مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:502019-11-20سياسي

تکمیل فرآیند بررسی لایحه اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری


در جلسه اصلی کمیسیون لوایح که به ریاست وزیر دادگستری برگزار شد، مواد باقیمانده از لایحه «اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» بررسی و با اصلاحاتی تصویب شد.

- در جلسه اصلی کمیسیون لوایح که به ریاست وزیر دادگستری برگزار شد، مواد باقیمانده از لایحه اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد بررسی و با اصلاحاتی تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، در این جلسه، مواد باقیمانده از لایحه اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد مورد بررسی قرار گرفت و با اصلاحاتی به تصویب رسید.

لازم به ذکر است، روند بررسی این لایحه در کمیته اصلی کمیسیون لوایح در تاریخ پنج مرداد 1398 به اتمام رسید و در جلسه روز 21 مهر هیئت وزیران، مورد تصویب نهایی قرار گرفت ولی با نظر اعضای دولت، برخی مواد آن برای تکمیل فرآیند بررسی، مجددا در دستورکار کمیسیون قرار گرفت.

گفتنی است، جلسه اصلی کمیسیون لوایح به ریاست سید علیرضا آوایی، وزیر دادگستری و با حضور حسینعلی امیری، معاون امور مجلس رییس جمهور، جمشید انصاری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، لعیا جنیدی، معاون حقوقی رییس جمهور، حسن مرادی، دبیر کمیسیون و دیگر نمایندگان وزارت خانه های راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فرآیند بررسی لایحه اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری

تکمیل فرآیند بررسی لایحه اصلاح قانون ارتقای سلامت نظام اداری