مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:452019-11-20سياسي

مدیرعامل ایسنا:افتخار ما این است که خبرگزاری هیچ حزب و جناحی نیستیم


مدیرعامل ایسنا از استقلال این خبرگزاری به عنوان یکی از سرمایه های بزرگ آن یاد کرد و افزود: افتخار ما این است که خبرگزاری هیچ حزب و جناحی نیستیم.

- علی متقیان، در مراسم گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و تجلیل از خبرنگاران ایسنا در استانهای خوزستان، ایلام و کرمانشاه در پوشش اخبار راهپیمایی اربعین، که با حضور معاون استانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولین استان، امروز(29 آبان) به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تاسیس این خبرگزاری در سال 1378 بعنوان اولین خبرگزاری نظام جمهوری اسلامی، افزود: مقام معظم رهبری در پیام خود به مناسبت تاسیس ایسنا که بعنوان اولین خبر این خبرگزاری مخابره شد، خواستار انتشار اخبار خوب، مفید و امید بخش شدند که همین پیام بعد از گذشت 20 سال همچنان سرلوحه کار تمام خبرنگاران این خبرگزاری است.

متقیان با اشاره به توسعه سریع و اعتماد جامعه به ایسنا در سالهای اولیه راه اندازی آن، گفت: بعد از حدود یک سال از شروع فعالیت ایسنا، این خبرگزاری توانست در کشور جایگاه خوبی برای خود کسب کرده و به سرمایه و افتخاری برای نظام و انقلاب تبدیل شود.

مدیرعامل ایسنا، اعتماد را بزرگترین سرمایه این خبرگزاری در سالهای فعالیت آن عنوان کرد وافزود: در حال حاضر با توجه به صداقت و امانتداری که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل ایسنا:افتخار ما این است که خبرگزاری هیچ حزب و جناحی نیستیم

مدیرعامل ایسنا:افتخار ما این است که خبرگزاری هیچ حزب و جناحی نیستیم