مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:402019-11-20سياسي

بیانیه شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی درباره تحولات اخیر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره تحولات اخیر کشور بیانیه ای را صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: - طی روز های گذشته کشور و مردم عزیز ایران اسلامی روز های تلخ و عبرت آموزی را پشت سر گذاشتند که اگر فتوت، مجاهدت و تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری ملت صبور نبود، رخداد های این چند روز می توانست آسیب ها و تخریب های جدی را برای کشور بدنبال داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره تحولات اخیر کشور بیانیه ای را صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: طی روز های گذشته کشور و مردم عزیز ایران اسلامی روز های تلخ و عبرت آموزی را پشت سر گذاشتند که اگر فتوت، مجاهدت و تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت و هشیاری ملت صبور نبود، رخداد های این چند روز می توانست آسیب ها و تخریب های جدی را برای کشور بدنبال داشته باشد.

موضوع افزایش قیمت بنزین اگرچه در امتداد طرح هدفمندی یارانه ها مورد تصویب شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا قرار گرفته بود، اما طبیعتاً شیوه اجرایی شدن این مصوبه که بخش های مختلف اقتصاد و اقشار وسیعی از جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد، می بایست مانند تجارب و سوابق قبلی با تدابیرو توجیهات و اقناع گری گسترده مقدماتی توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی درباره تحولات اخیر کشور

بیانیه شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی درباره تحولات اخیر کشور