مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-20اقتصادي

برخورد قاطع با افزایش خودسرانه قیمت کالاها


درصورت مشاهده و یا گزارش تخلف از افزایش خودسرانه قیمت کالاها با خاطیان برخورد جدی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، ولی الله جعفری در جلسه شورای اداری شهرستان نکا اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمیت بنزین طی روزهای اخیر افزایش قیمت کالاهای اساسی و خدماتی را در سطح شهرستان نکا نخواهیم داشت چرا که با هماهنگی های جلسات تنظیم بازار هیچگونه کمبود مایحتاج کالاهای اساسی در این شهرستان مشاهده نشد.

وی افزود: برای رعایت و نظارت بر عدم افزایش قیمت کالاهای اساسی و خدماتی مردم کارشناسان و بازرسان ویژه بر نظارت بازارکالا و خدمات در دو شیفت صبح و عصر در سطح شهرستان حضور داشته و درصورت مشاهده و یا گزارش تخلف از افزایش خودسرانه قیمت کالاها با خاطیان برخورد جدی خواهند کرد.

رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان نکا ادامه داد: خوشبختانه با زمان بندی در توزیع آرد خوشبختانه در حوزه آرد و گندم مشکلی نداریم و 3 کارخانه به صورت فعال مشغول فعالیت هستند.

به گفته جعفری در حوزه گوشت سفید و قرمز بالاترین ذخیره گوشت سفید و قرمز به این منطقه اختصاص دارد که خوشبختانه در شرایط بحران با مشکل مواجه نمی شویم.

این مسئول با اشاره به بخش صنعتی و معدنی شهرستان نکا از 220 واحد صنعتی و معدنی در این شهرستان خبر داد و همچنین تصریح کرد: 130 واحد صنعتی با ظرفیت اشتغال 2900 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با افزایش خودسرانه قیمت کالاها

برخورد قاطع با افزایش خودسرانه قیمت کالاها