مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:252019-11-20سياسي

اغتشاش گران در مسیر اهداف دشمن گام برمیدارند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:اغتشاش گران در مسیر اهداف دشمن گام برمیدارند.

- ، مرکز آذربایجان غربی ،دومین جلسه ی ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ارومیه برگزار شد.

رییس دادگستری کل استان در این جلسه با اشاره به اینکه عده ای با استفاده از موضوع افزایش قیمت بنزین و ناامید کردن مردم برای شرکت در انتخابات تلاش میکنند گفت: باید با تشریح دستاورد های بی نظیر انقلاب اسلامی در جهت صیانت از ارکان اساسی نطام جمهوری اسلامی که یکی از مهمترین آن شرکت در انتخاب است گام برداریم.

گروسی با اشاره به تلاش عده ای برای سواستفاده از فضای موجود جامعه گفت:این اغتشاشگران در مسیر اهداف دشمن گام برمیدارند و مردم باید با هوشیاری خود و کشور را در مقابل این حرکات شوم حفظ کنند.

وی در ادامه از دستگیری عده ای ازاین اغتشاشگران در استان خبر داد و گفت:این افراد در سریع ترین زمان محاکمه و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

رییس دادگستری کل استان با بیان اینکه همزمان با سالروز میلاد رسول گرامی اسلام تعدادی از زندانیان مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند در این زمینه برای اولین بار 49نفر جرائم امنیتی بنیز که مربوط به استان ما بود مورد عفو و بخشش مقام معظم رهبری قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاش گران در مسیر اهداف دشمن گام برمیدارند

اغتشاش گران در مسیر اهداف دشمن گام برمیدارند