مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:152019-11-20حوادث

پلیس مقتدرانه با هرگونه شرارت و اخلال در نظم عمومی برخورد خواهد کرد


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با اخلال گران نظم و امنیت و تخریب کنندگان اموال عمومی، گفت: - ایسنا/تهران فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با اخلال گران نظم و امنیت و تخریب کنندگان اموال عمومی، گفت: نیروی انتظامی با افرادی که قصد تعرض و ایراد خسارت به اموال عمومی و مردم را داشته باشند، با قاطعیت برخورد می کند.

سردار کیومرث عزیزی در پی اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت از طرف دولت تصریح کرد: طی چند روز گذشته عده ای تحریک شده و فریب خورده معاندان که مشخصا بر اساس سازماندهی مشخص از طرف سرویس های بیگانه بودند، قصد داشتند تا با اقدامات خرابکارانه در سطح استان ایجاد ناامنی کنند که با هوشیاری مردم و مسئولان بحمدالله به هدف شوم خود دست پیدا نکردند.

وی ادامه داد: با تلاش های ویژه نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و همچنین هوشیاری و همکاری خوب مردم تعدادی از این افراد معاند و شرور که اماکن عمومی را تخریب کرده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در جایگاه های سوخت سطح شرق استان وجود ندارد و سوخت رسانی به صورت منظم در حال انجام است، گفت: در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس مقتدرانه با هرگونه شرارت و اخلال در نظم عمومی برخورد خواهد کرد

پلیس مقتدرانه با هرگونه شرارت و اخلال در نظم عمومی برخورد خواهد کرد