مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:102019-11-20حوادث

زیبایی به چه قیمتی؟


وقتی برای داشتن اندام و چهره زیبا خطر را به جان می خرند و خود را به دست جرا نما ها می دهند تا کمی از دیروزشان زیباتر به نظر برسند، شاید به آینده این کار فکر نمیکنند.

- ،زنی 30 ساله هنگام جراحی زیبایی در یکی از کلینیک های خصوصی جراحی محدود رشت جان خود را از دست داد، از این دست خبر ها هرز چندگاهی در گوشه گوشه کشورمان شنیده می شود تبی که هر سال بر حرارتش افزوده می شود.

روایت زندگی سحر ساروی سحر دختر جوان ساروی که نمی خواهد چهره و هویتش رسانه ای شود می گوید: همه چیز از پاییز سال 96 در پارک شهید زارع از یک دورهمی دوستان دانشگاهی آغاز شد.

دوستانم مثل همیشه شروع به ایراد گرفتن از بینی، چاقی اندامم و لاغری صورتم کردند، همه این ها بهانه شد تا برای داشتن اندام و چهره ای زیبا سرگردان کلینیک های زیبایی شوم.

او می گوید: بینی ام گوشتی بود، اما مشکل تنفسی نداشتم، اما با جراحی نه تنها شکل ظاهریش بهتر نشد بلکه بدترهم شد و سبب شد شب ها هنگام خواب به سختی نفس بکشم.

سحر می گوید: ترزیق ژل و بوتاکس بر روی لب و گونه هام انجام دادم، چند روز اول خوب بود و خیلی راضی بودم، اما بعد دیدم که ژل ها تغییر موقعیت دادند و فرم صورت و لب هام عوض و قیافه ام وحشتناک تر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیبایی به چه قیمتی؟

زیبایی به چه قیمتی؟