مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:002019-11-20دانش

دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی حساب مردم را از آشوبگران جدا کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اعتراضات و اغتشاشات اشرار در روز های اخیر نوشت: - بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان در بیانیه ای اعلام کرد: از تمام دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی انتظار داریم حساب مردم دلسوز و معترض را از آشوبگران و غارتگران جدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اعتراضات و اغتشاشات اشرار در روز های اخیر نوشت: بسیج دانشجویی از اعتراضات مردمی اعلام حمایت می کند.

اعتراض حق قانونی و شرعی مردم است.

از کلیه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی انتظار داریم در کمترین زمان ممکن برهم زنندگان امنیت مردم و اشرار را شناسایی کرده و با در نظر گرفتن اینکه حساب مردم دلسوز و معترض از آشوبگران و غارت گران جداست، با اشرار و اراذل برخورد قاطع کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:خواص جامعه، همواره بار سنگین را بر حکومت تحمیل می کنند، زیرا در روزگار سختی یاریشان کمتر و در اجرای عدالت از همه ناراضی تراند.

در صورتی که ستون های استوار دین و اجتماعات پرشور مسلمین و نیرو های ذخیره دفاعی عمومی مردم می باشند پس به آن ها گرایش داشته و اشتیاق تو به آنان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی حساب مردم را از آشوبگران جدا کنند

دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی حساب مردم را از آشوبگران جدا کنند