مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:552019-11-20اقتصادي

اداره کشور نیازمند تفکر جهادی/ مردم بصیر هستند


فرماندار سابق شاهرود و مدیرکل دفتر انتظامی استانداری تهران، بابیان اینکه شرایط خاصی بر کشور حاکم است، گفت: اداره کشور نیازمند تفکر جهادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کرم محمدی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع خود از سمت فرماندار شاهرود و معارفه فرماندار جدید این شهرستان به میزبانی سالن جلسات فرمانداری ویژه شاهرود، ضمن بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد حرکاتی در سطح کشور بودیم، ابراز کرد: در آستانه هفته بسیج باید از ظرفیت تمام بسیجیان کشور تقدیر کرد که با بصیرت خاصی به این عرصه ورود کرده و در بازگشت آرامش به کشور کمک کردند.

وی بابیان اینکه افزایش قیمت بنزین تصمیمی بود که سران سه قوه گرفتند، افزود: بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مجموعه کشور بر این تصمیم تأکید کردند.

مدیرکل دفتر انتظامی استانداری تهران بابیان اینکه مردم ما همواره پای آرمان های انقلاب اسلامی هستند، تأکید کرد: مردم درس آموختگان مکتب علوی و حسینی هستند و به محض اینکه احساس کردند کشور درخطر است، بدون هیچ فراخوانی به میدان آمدند تا به آرامش جامعه کمک کرده و نشان دهند که پشتیبان ولایت فقیه و نظام هستند.

محمدی بابیان اینکه خوابی که دشمن برای کشور دیده بود، به همت مردم و همچنین تلاش مسئولان خنثی شد، گفت: این هوشیاری مردم و مسئولان شایسته تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کشور نیازمند تفکر جهادی/ مردم بصیر هستند

اداره کشور نیازمند تفکر جهادی/ مردم بصیر هستند