مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:452019-11-20دانش

رغبت داوطلبان به مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد در سال جاری


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در سال جاری دانشجویان در دوره کارشناسی، رغبت بیشتری به دانشگاه آزاد اسلامی نشان داده اند، گفت: براساس آمارها؛ - واحد قم 49 درصد، واحد یزد 58 درصد و واحد اصفهان 49 درصد در پذیرش دانشجو پیشرفت داشته اند.

این افزایش تعداد دانشجو بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم معارفه و تکریم مشاور رییس دانشگاه و رییس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن محکوم کردن آشوب های چند روز اخیر در کشور، گفت: دشمنان همواره به دنبال این هستند که مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده و در عین حال جمهوری اسلامی ایران را که اولین و بزرگ ترین مسئله نظام سلطه است از پای درآورند، اما تدبیر مقام معظم رهبری همواره این دسیسه ها را خنثی می کند.

وی خاطرنشان کرد: در حوادث چند روز اخیر در کشور، تمام ملت ایران شاهد بودند که مقام معظم رهبری چگونه مانند ستونی، حافظ امنیت کشور بودند.

ملت ایران امروز باید قدر وجود رهبری معظم را بیشتر بدانند رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ایران امروز باید قدر وجود رهبری معظم را بیشتر بدانند، تصریح کرد: وقتی نکات، زوایا و مباحث موجود در اندیشه دولتمردان را مشاهده می کنیم، می فهمیم که مقام معظم رهبری بار همه کاهلی ما را بر دوش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رغبت داوطلبان به مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد در سال جاری

رغبت داوطلبان به مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد در سال جاری