مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:352019-11-20اقتصادي

افزایش 6 برابری تماس های مردم با سامانه 124


کارشناس مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صمت خراسان رضوی گفت: در روزهای قبل از افزایش قیمت بنزین تعداد تماس های سامانه 124 در روزهای پرتماس، - کارشناس مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صمت استان خبر داد؛ افزایش 6 برابری تماس های مردم با سامانه 124 ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صمت خراسان رضوی گفت: در روزهای قبل از افزایش قیمت بنزین تعداد تماس های سامانه 124 در روزهای پرتماس، 200 تا 250 مورد در مشهد بود در حالی که روز گذشته 1300 تماس مردمی داشتیم.

مهدی مقدسی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص نظارت بر بازار پس از گرانی بنزین، اظهار کرد: بعد از اجرای طرح مدیریت اصلاح سوخت که پنجشنبه شب یا بامداد جمعه اتفاق افتاد، در فضای کاملا منفعل نبودیم که بخواهیم از شنبه برای بازرسی تصمیم بگیریم.

برنامه هایی از روز قبل به ما منعکس شده بود که باید آمادگی داشته باشیم.

وی افزود: در یک بازه زمانی این آمادگی را داشتیم که اگر تغییر قیمت اتفاق بیفتد، نباید از تاثیر واقعی که آمار و اطلاعات آن نیز منعکس شده، متفاوت باشد.

اثر 4 درصدی و 2 درصدی در برخی کالاها و خدمات منطقی است اما نباید سوءاستفاده اتفاق بیفتد، با این موضوع هم عقیده بودیم و از لحاظ اقتصادی و حوزه نظارتی نیز به آن رسیدیم و مشاهده کردیم که در 16 بار تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6 برابری تماس های مردم با سامانه 124

افزایش 6 برابری تماس های مردم با سامانه 124