مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:352019-11-20فرهنگي

بازتولید سرگرمی «ذره بین» برای مراکز کانون پرورش فکری


سرگرمی «ذره بین» در آستانه برگزاری پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی به تعداد 3هزار و 200 عدد تجدید تولید شد تا برای مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر کشور ارسال می شود.

- سرگرمی ذره بین در آستانه برگزاری پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی به تعداد 3هزار و 200 عدد تجدید تولید شد تا برای مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر کشور ارسال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این تعداد از سرگرمی ذره بین برای اعضای کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

با توجه به اعلام همکاری و حمایت از تولیدکنندگان اسباب بازی برای تولید مشترک، سرگرمی ذره بین با همکاری شرکت بازی تا در تابستان امسال تولید و در بازار عرضه شد.

این سرگرمی باعث تقویت حافظه کوتاه و افزایش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان می شود که برای گروه سنی 3 سال به بالا تولید شده است.

سرگرمی ذره بین در گروه بازی های آموزشی و کمک آموزشی و از جمله بازی های فلش کارت است که از سوی 2 تا 4 نفر بازی می شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی را از 7 تا 13 دی ماه، در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی ریاست جمهوری و شورای نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتولید سرگرمی «ذره بین» برای مراکز کانون پرورش فکری

بازتولید سرگرمی «ذره بین» برای مراکز کانون پرورش فکری