مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:152019-11-20اقتصادي

مقبره شهدا در بجنورد منتظر چراغ سبز ارتش


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به اینکه مقبره شهدار در بجنورد یکی از آثار تاریخی این شهر محسوب می شود، - ایسنا/خراسان شمالی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به اینکه مقبره شهدار در بجنورد یکی از آثار تاریخی این شهر محسوب می شود، گفت: تاکنون مرمت اضطراری این مقبره انجام شده است.

علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: مرمت تکمیلی این اثر تاریخی باقی مانده است و در سال جاری برای انجام این عملیات رقم 60 میلیون تومان نیز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با انجام مرمت تکمیلی امر مرمت این بنای تاریخی به پایان خواهد رسید و محوطه سازی باقی خواهد ماند که باید توسط شهرداری صورت گیرد.

مستوفیان با بیان اینکه مالکیت این بنا متعلق به ارتش است، اظهارکرد: برای اینکه بتوان این اثر تاریخی تبدیل به منظر شهری شود و شهروندان نیز بتوانند در آن رفت و آمد داشته باشند و از آن استفاده کنند ارتش باید مجوزهای لازم را از تهران اخذ کند.

وی تصریح کرد: از ارتش فقط توقع انجام مکاتبات اداری جهت اخذ مجوز را داریم، در غیر این صورت بنا مرمت می شود اما مورد استفاده مردم قرار نخواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقبره شهدا در بجنورد منتظر چراغ سبز ارتش

مقبره شهدا در بجنورد منتظر چراغ سبز ارتش