مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:102019-11-20اقتصادي

480 درخت و درختچه در اصفهان آسیب دید


مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری اصفهان میزان خسارت وارده به فضای سبز شهر اصفهان در جریان اتفاقات چند روز اخیر را سه میلیارد تومان اعلام کرد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری اصفهان میزان خسارت وارده به فضای سبز شهر اصفهان در جریان اتفاقات چند روز اخیر را سه میلیارد تومان اعلام کرد.

فروغ مرتضایی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: درجریان اتفاقات روزهای گذشته در شهر اصفهان حدود 480 درخت و درختچه و متراژ زیادی از باغچه های گل و 500 فلاورباکس در سطح شهر آسیب دید.

وی با بیان اینکه آسیب به فضای سبز در تمام مناطق شهر اصفهان اتفاق افتاد، تصریح کرد: میزان آسیب به فضای سبز در برخی مناطق بیشتر و در برخی کمتر بوده، مثلا تخریب فلاورباکس ها در منطقه پنج بیشتر اتفاق افتاد و آسیب به درختان در منطقه 9 و 12 بیشتر بوده است.

مرتضایی نژاد با تاکید بر اهمیت حفظ و نگهدای از فضای سبز شهر اصفهان، گفت: در شرایطی که نیاز به فضای سبز در شهر داریم، باید هرچه سریعتر نسبت به جایگزینی فضای سبز تخریب شده اقدام کنیم، البته بسته به این که درخت چندساله باشد، جایگزینی آن زمان می برد.

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری اصفهان از کشت درختان در مناطق مختلف شهر اصفهان تا پایان سال و پیش از نوروز خبرداد و گفت: تلاش می کنیم درختانی با سن بالا در این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

480 درخت و درختچه در اصفهان آسیب دید

480 درخت و درختچه در اصفهان آسیب دید