مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:062019-11-20سياسي

دولت در بودجه 99 رفع مشکل اقتصادی را مدنظر قرار دهد/انتقاد از رویه تخریب جنگل


رییس مجمع نمایندگان مازندران گفت: در آستانه تقدیم لایحه بودجه سال 99 کشور به دولت هستیم از دولت انتظار داریم که به گونه ای تنظیم کند که مشکلات اقتصادی کشور را حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی محمد شاعری ظهر امروز در جمع خبرنگاران مازندران در محل دفتر مجمع نمایندگان استان اظهار کرد: هدف دشمن ایجاد مانع برای جلوگیری از پیشرفت نظام اسلامی است که با مجاهدت اقشار مختلف مردم و هدایت مقام معظم رهبری و تلاش دستگاه های اجرای از پیچ های تحریم آمریکا عبور کنیم.

وی  ادامه داد: انتظار است که دولت سیاست های خود را در جهت حمایت از تولید داخلی، کنترل واردات غیر ضرور، اختصاص تسهیلات برای کالاهای اساسی،مبارزه با تورم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را در دستور کار قرار دهد.

رییس مجمع نمایندگان مازندران، اضافه کرد: پرچم دار مبارزه با تحریم، بخش خصوصی و تولید کنندگان هستند که نیازمند حمایت، هدایت و رهبری هستند و اگر دولت بتواند از تولیدکنندگان به خوبی حمایت کرده و نقدینگی را به سمت تولید داخل، تجارت بازرگانی، توسعه گردشگری هدایت کند مشکلات اقتصادی ما کاهش پیدا کرده و میزان آسیب پذیری تحریم را کاهش دهیم.

وی با اعلام اینکه مقاوم سازی اقتصاد داخلی، تقویت بنیه های اقتصاد مقاومتی باشد،افزود: با تقویت بسترهای لازم می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در بودجه 99 رفع مشکل اقتصادی را مدنظر قرار دهد/انتقاد از رویه تخریب جنگل

دولت در بودجه 99 رفع مشکل اقتصادی را مدنظر قرار دهد/انتقاد از رویه تخریب جنگل