مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:502019-11-20اقتصادي

خروجی نداشتن آموزش ها در کردستان عاملی موثر در بالا بودن نرخ بیکاری است


معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: استان کردستان، از لحاظ آموزش در تمام زمینه­ های شغلی هیچ گونه کمبودی ندارد ولی متأسفانه هیچ کدام از این آموزش­ ها تبدیل به اشتغالزایی نشده است که همین مسئله باعث بالا بودن نرخ بیکاری در کردستان شده است.

- علی اصغر عباسی، استان، امروز (28 آبان ماه) در رویداد تعاون در کارآفرینی که به مناسبت هفته تعاون در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این گونه برنامه ­ها آشنایی با فضای کسب و کار و ارائه راهکارهایی برای تجاری سازی ایده­ ها است تا به محصول تبدیل شود.

وی افزود: استان کردستان از لحاظ آموزش در تمام زمینه ­ها شغلی هیچ گونه کمبودی ندارد ولی متأسفانه هیچ کدام از این آموزش ­ها تبدیل به اشتغالزایی نشده است که همین مسئله باعث بالا بودن نرخ بیکاری در کردستان شده است.

معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کردستان عنوان کرد: امید است با همکاری جهاددانشگاهی و با برگزاری چنین دوره­ هایی زمینه افزایش قدرت ریسک پذیری دانشجویان برای ورود به عرصه بازار فراهم شود.

عباسی، قدرت ریسک پذیری، مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی را از مهمترین ویژگی های کارآفرینان برشمرد و تاکید کرد: برای تقویت روحیه کارآفرینی و ترغیب جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی نداشتن آموزش ها در کردستان عاملی موثر در بالا بودن نرخ بیکاری است

خروجی نداشتن آموزش ها در کردستان عاملی موثر در بالا بودن نرخ بیکاری است