مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:402019-11-20فرهنگي

نخستین جشنواره ملی شعر آب در خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نخستین جشنواره ملی شعر آب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با همکاری حوزه هنری و شرکت سهامی آب منطقه ای خراسان جنوبی 3 دی ماه جاری برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نخستین جشنواره ملی شعر آب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با همکاری حوزه هنری و شرکت سهامی آب منطقه ای خراسان جنوبی 3 دی ماه جاری برگزار می شود.

ناصر نبی زاده، امروز 29 آبان، با اشاره به نخستین جشنواره ملی شعر آب اظهار کرد: محورهای بخش اصلی این جشنواره شامل محورهای آب و فرهنگ، آب و زندگی، آب و ابعاد تاریخی و اجتماعی آن، آب و چشم اندازهای آینده، آب، الگوها و چالش های مصرف است.

وی افزود: جوایز بخش اصلی برای مقام اول بیست میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره و لوح سپاس، مقام دوم پانزده میلیون ریال به همراه لوح سپاس و مقام سوم ده میلیون ریال به همراه لوح سپاس خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: علاقه مندان می توانند در بخش های جانبی نیز با موضوعات آب و نگرش های آیینی و دینی، آب و شعر کودک و نوجوان و آب و طنز اجتماعی شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره ملی شعر آب در خراسان جنوبی برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی شعر آب در خراسان جنوبی برگزار می شود