مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:262019-11-20سياسي

اختصاص 10 میلیارد ریال برای تکمیل ساخت دانشکده پرستاری مهاباد


10 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مراحل ساخت دانشکده پرستاری شهرستان مهاباد اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: این اعتبار با پیگیری نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و از محل صندوق توسعه ملی و موافقت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی برای تجهیز و به اتمام رساندن محوطه و ساخت مراحل پایانی این دانشکده اختصاص یافته است.

امیر بهزاد با بیان اینکه دانشکده پرستاری مهاباد هم اکنون از 98 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، بیان کرد: مراحل تاسیس این دانشکده از جمله بخش های سالن اجتماعات، 15 اتاق ویژه اساتید، 10 کلاس درس، سالن مطالعه و مخزن کتاب، انتشارات، امور اداری، آموزشی و مالی، انبار، سایت رایانه، نمازخانه و آمفی تئاتر به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: بخشی از ساختمان اداری، محوطه و حصارکشی این دانشکده باقی مانده که با تخصیص این اعتبار پروژه دانشکده به طور کامل پایان می یابد.

رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد افزود: امسال دانشکده پرستاری مهاباد برای نخستین بار با ظرفیت 20 نفر، دانشجو پذیرش کرده و هم اکنون در این ترم تحصیلی 10 دانشجوی پسر و 10 دانشجوی دختر در مقطع کارشناسی پیوسته در این دانشکده تحصیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد ریال برای تکمیل ساخت دانشکده پرستاری مهاباد

اختصاص 10 میلیارد ریال برای تکمیل ساخت دانشکده پرستاری مهاباد