مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:062019-11-20اجتماعي

بلاتکلیفی 8 ایستگاه خسارت دیده مترو اصفهان


پس از آسیب جدی برخی ایستگاه های مترو اصفهان در پی ناآرامی روزهای گذشته، مدیر عامل شرکت مترو اصفهان از راه اندازی 12 ایستگاه از سمت جنوب تا کاوه خبر داد و گفت: - ایسنا/اصفهان پس از آسیب جدی برخی ایستگاه های مترو اصفهان در پی ناآرامی روزهای گذشته، مدیر عامل شرکت مترو اصفهان از راه اندازی 12 ایستگاه از سمت جنوب تا کاوه خبر داد و گفت: زمان بازسازی و راه اندازی هشت ایستگاه باقی مانده هنوز مشخص نیست.

رضا فاتحی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آسیب جدی ایستگاه های مترو شمال شهر اصفهان، اظهار کرد: در روزهای گذشته ایستگاه های صفه تا میدان امام حسین (ع) راه اندازی شد و امروز نیز ایستگاه های تختی، شهدا، چمران و کاوه به روی مسافران گشوده شد.

وی به خسارت 10 میلیارد تومانی وارد شده به ایستگاه های مترو اصفهان اشاره کرد و افزود: با توجه به خسارت جدی که به ایستگاه های مترو شمال شهر وارد شده نمی توان زمان دقیقی را برای بازگشایی مسیر مترو در این منطقه اعلام کرد.

فاتحی، برآورد خسارات وارد شده به قطار شهری در ناآرامی های اخیر را نزدیک به 10 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از 20 ایستگاه خط یک قطار شهری اصفهان، تاکنون 12 ایستگاه راه اندازی شده و مسافران را از کاوه تا صفه جابجا می کنند، البته ایستگاه 25 آبان که بین دو ایستگاه شهدا تا چمران قرار دارد به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 8 ایستگاه خسارت دیده مترو اصفهان

بلاتکلیفی 8 ایستگاه خسارت دیده مترو اصفهان