مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:002019-11-20سياسي

مردم در گام دوم انقلاب بر وظیفه خود در جامعه و نظام حساس شوند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم در گام دوم انقلاب بر وظیفه خود در جامعه و نظام حساس شوند و انتخابهای خود را بر اساس معیارهای درست انجام دهند.

- مرکز خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در همایش استانی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری در بیرجند افزود: دولتی که بر اساس معیارهای درست انتخاب شود می تواند در تربیت جامعه خود موثر واقع شود و بنابراین محصول چنین جامعه ای، تمدنی نجات بخش است.

وی با تأکید بر ارتباط مردم و دولت با یکدیگر گفت: این دو مسئله هر یک در دیگری تأثیرگذارند و مردم نقش اولیه را دارند و سپس همه چیز را به دست دولت ها می سپارند.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی نتیجه انگیزه مردم بود افزود: کاری که انقلاب اسلامی کرده، این است که استعمار نو و کهنه را که بر مردم و جامعه مسلط بودند، از بین برد و اختیارات را از بیگانه ها گرفت و به دست مردم داد.

آیت الله عبادی با اشاره به خدمات ارزشمند نیروی انتظامی گفت: دشمن در هر کمین گاهی از قبل برنامه ریزی می کند و ضربه می زند اما مردم و نیروی انتظامی در این فضا، با بصیرت، مسائل را درک و هوشمندانه عمل می کنند.

وی از مردم و مسئولانی که در وقایع اخیر، آسیب دشمن را به حداقل رساندند و سبب رسوایی دشمنان شدند تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در گام دوم انقلاب بر وظیفه خود در جامعه و نظام حساس شوند

مردم در گام دوم انقلاب بر وظیفه خود در جامعه و نظام حساس شوند