مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:002019-11-20سياسي

مدیرکل سیاسی وزارت کشور: هیچ حزبی تقاضای برگزاری تجمع نکرده است


تقاضایی از اشخاص و چهره های حقیقی برای تجمع وجود دارد، اما احزاب هیچ کدام تاکنون اقدامی برای اخذ مجوز نداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حمید ملانوری دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب پیش از ظهر امروز( 29 آبان ماه) با اشاره به انتخاب دبیران کل احزاب ملی استانی برای حضور نمایندگان آنها در کمیسیون ماده 10 اظهار داشت: بر اساس انتخابات انجام شده احزاب استانی، محمدعلی تبرایی با 14 رای از مجموع 16 رای ماخوذه به عنوان نماینده احزاب استانی به مدت 2 سال انتخاب شد.

  وی با اشاره به برگزاری انتخابات احزاب ملی کمیسیون ماده 10 که در نوبت عصر برگزار شد، گفت: از مجموع 58 رای اخذ شده احزاب ملی قدرتعلی حشمتیان با 31 رای به عنوان منتخب احزاب ملی به عضویت کمیسیون ماده 10 به مدت 2 سال درآمد.

  ملانوری با بیان اینکه فرآیند و نتیجه هر دو انتخابات استانی و ملی به تایید کمیسیون ماده 10 رسیده است، گفت: در مقایسه با انتخابات دور قبل که در آبانماه 96 برگزار شد، رشد چشمگیری را توسط احزاب استانی و ملی شاهد بوده ایم به طوری که در دور پیش 83 حزب ملی داشتیم که 13 حزب در انتخابات شرکت کردند که این 15 درصد از کل احزاب استانی محسوب می شد.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب ادامه داد: در دوره جدید از 33 حزب استانی 16 حزب در انتخابات انتخاب عضو حزبی کمیسیون ماده 10 شرکت کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل سیاسی وزارت کشور: هیچ حزبی تقاضای برگزاری تجمع نکرده است

مدیرکل سیاسی وزارت کشور: هیچ حزبی تقاضای برگزاری تجمع نکرده است