مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:302019-11-20فرهنگي

ایجاد کانون هنری و فرهنگی در یکی از خانه های تاریخی کرمانشاه


میراث فرهنگی یکی از خانه های تاریخی را برای ایجاد کانون هنری و فرهنگی در اختیار «شهرام ناظری» موسیقیدان کرمانشاهی قرار می دهد.

- استاندار کرمانشاه گفت: میراث فرهنگی یکی از خانه های تاریخی را برای ایجاد کانون هنری و فرهنگی در اختیار شهرام ناظری موسیقیدان کرمانشاهی قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مر کز کرمانشاه هوشنگ بازونددر نشست اعضای هیئت مدیره بنیاد ایران شناسی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: میراث فرهنگی قرار است یکی از خانه های تاریخی کرمانشاه را در اختیاراین هنرمند برجسته کرمانشاهی قرار دهد تا این مجموعه تحت مدیریت ایشان به عنوان یک کانون هنری و فرهنگی اثرگذار به فعالیت بپردازد.

بازوند ادامه داد: باید برنامه هایی مانند ایجاد پژوهشگاه کرمانشاه شناسی و فرهنگستان زبان و ادبیات کردی با مشارکت چهره های علمی شناخته شده و بخش خصوصی توانمند شکل بگیرند.

وی افزود: همچنین به زودی ساخت سریال نون.

خ در کرمانشاه آغاز می شود و این سریال پربیننده امکانی را فراهم می آورد تا در طول ماه مبارک رمضان، مردم سراسر کشور با پتانسیل های کرمانشاه بیشتر آشنا شوند و کرمانشاه دارای ظرفیت های بسیار بزرگی در حوزه های مختلف فرهنگی و تاریخی است که باید از این ظرفیت ها برای توسعه استان استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کانون هنری و فرهنگی در یکی از خانه های تاریخی کرمانشاه

ایجاد کانون هنری و فرهنگی در یکی از خانه های تاریخی کرمانشاه