مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:202019-11-20سياسي

فرمایشات رهبری خط قرمز همه معادلات مردم و مسئولان باشد


گروه سیاست و اقتصاد نماینده ولی فقیه در گیلان فرمایشات مقام معظم رهبری را خط قرمز همه معادلات مردم و مسئولان دانست و اظهار کرد: مردم ما از دستگاه اجرایی و تقنینی می خواهند لبیک گوی رهبری در ساحات داخلی و خارجی باشند.

- ایسنا/گیلان گروه سیاست و اقتصاد نماینده ولی فقیه در گیلان فرمایشات مقام معظم رهبری را خط قرمز همه معادلات مردم و مسئولان دانست و اظهار کرد: مردم ما از دستگاه اجرایی و تقنینی می خواهند لبیک گوی رهبری در ساحات داخلی و خارجی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله رسول فلاحتی در اجتماع بزرگ مردم ولایتمدار شهر رشت که در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از امنیت و اقتدار کشور برگزار شد، ضمن قدردانی از گیلانیان که بار دیگر حمایت خود را از انقلاب و فرامین رهبری نشان دادند، اظهار کرد: امنیت و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی با حضور مردم در صحنه شکل می گیرد.

وی خطاب به رسانه های امپراتوری غرب و ایادی داخلی آنان، افزود: دشمن در طول چهل سال گذشته هر نوع دسیسه و فتنه و آشوبی را علیه انقلاب اسلامی عملیاتی کرده است؛ اگرچه ملت سلحشور و مومن ایران در هشت سال دفاع مقدس با تمام قوا در برابر استکبار جهانی ایستاد، اما حرکت های مذبوحانه و وحشیانه دشمنان بعد از جنگ تحمیلی نیز همچنان ادامه داشته و حوادث تلخ و نفرت باری همچون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمایشات رهبری خط قرمز همه معادلات مردم و مسئولان باشد

فرمایشات رهبری خط قرمز همه معادلات مردم و مسئولان باشد