مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:202019-11-20اقتصادي

رصد قیمت ها توسط اتاق اصناف البرز/ حضور گشت های بازرسی در شهر


رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: از اتحادیه ها خواسته ایم نظارت بر بازار را تشدید کنند، گشت های بازرسی نیز در سطح شهر کرج حضوری فعال دارند.

- بهروز حصاری در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به دنبال اعلام نرخ جدید بنزین برای جلوگیری از افزایش قیمت دیگر اقلام و کالاها، جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار در استان البرز تشکیل شد، اظهار کرد: در محل اتاق اصناف نیز با حضور اتحادیه هایی که به طور مستقیم با اقلام و ارائه خدمات به مردم ارتباط دارند، جلساتی برگزار کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه از اتحادیه ها خواسته ایم که بازرسی های خود بر بازار را تشدید کنند؛ افزود: از طرفی اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز با امکاناتی که دارد تیم های بازرسی خود در سطح کرج را تقویت کرده و گشت های سه نفره ویژه در شهر انجام می شود.

رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز افزود: گشت های ویژه ای که داریم نه تنها در ساعات اداری بلکه تا پایان ساعت کار واحدهای صنفی که برای برخی تا ساعت 24 شب است، در سطح شهر حضور دارند و رصد بازار صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در کنار رصد بازار آموزش های لازم به دارندگان واحدهای صنفی ارائه می شود تا کنترل قیمت ها به درستی انجام شود، گفت: منکر این نیستیم که ممکن است در برخی از کالاها و خدمات، افزایش قیمت تاثیرگذار باشد ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد قیمت ها توسط اتاق اصناف البرز/ حضور گشت های بازرسی در شهر

رصد قیمت ها توسط اتاق اصناف البرز/ حضور گشت های بازرسی در شهر