مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:102019-11-20سياسي

مردم به اهمیت حفظ امنیت عمومی جامعه آگاه هستند/تلاش دولت برای کنترل قیمت ها


معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به بصیرت مردم و حضور خودجوش آن ها در راهپیمایی حمایت از امنیت و وحدت جامعه گفت: دولت در صدد تنظیم بازار و کنترل قیمت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود ثمینی امروز چهارشنبه در جمع راهپیمایان خرم آباد با اشاره به اینکه امروز مردم بصیرت و آگاهی خود را نشان دادند، اظهار داشت: مردم هم به نظام و هم به رهبری اعتقاد دارند و امنیت جامعه را بر همه چیز ترجیح می دهند.

وی با بیان اینکه امروز مردم لرستان با بصیرت خود و به صورت خودجوش به میدان آمدند، ما هم در کنار مردم و از مردم هستیم و در میدان حاضر شده ایم، تصریح کرد: می بینیم که مردم به نظم و امنیت عمومی در جامعه آگاه هستند و اهمیت می دهند، کم و کاستی هایی وجود دارد اما دولت در صدد تنظیم بازار و کنترل قیمت ها است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: تمام عایدات حاصل از افزایش نرخ بنزین به حساب افراد غیربرخوردار شناسایی شده کشور واریز می شود و در عین حال کنترل بازار هم توسط تعزیرات حکومتی و مسئولین ذی ربط انجام می شود.

ثمینی ادامه داد: در جریان اعلام نارضایتی هایی که بخشی از مردم به خیابان ها آمدند؛ ارازل و اوباش و فتنه گران و کسانی که مخالف نظام بودند سوء استفاده و بهره برداری کردند، امروز نیز مردم برای محکومیت این عمل قبیح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به اهمیت حفظ امنیت عمومی جامعه آگاه هستند/تلاش دولت برای کنترل قیمت ها

مردم به اهمیت حفظ امنیت عمومی جامعه آگاه هستند/تلاش دولت برای کنترل قیمت ها