مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:102019-11-20سياسي

افتتاح 7 کتابخانه در خراسان جنوبی تا پایان سال


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: تا پایان سال هفت کتابخانه دیگر در خراسان جنوبی افتتاح می شود و طی یک سال گذشته نیز هفت کتابخانه در استان به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: تا پایان سال هفت کتابخانه دیگر در خراسان جنوبی افتتاح می شود و طی یک سال گذشته نیز هفت کتابخانه در استان به بهره برداری رسیده است.

محمدرضا رضایی، صبح چهارشنبه 29 آبان در مراسم بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: به عنوان مدیران فرهنگی نباید از حوزه فرهنگ غافل شویم.

وی با بیان اینکه هدف دشمن فرهنگ، دین و تمدن ایران است، افزود: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بوده و اگر دشمن به فرهنگ ایرانی و اعتقادات دینی ورود پیدا کند برای ما مشکل ایجاد خواهد شد.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه در چند سال اخیر نهاد کتابحانه ها برنامه های خوبی داشته است، تصریح کرد: در خراسان جنوبی طی پنج سال گدشته حداقل معادل 20 سال گدشته اقدامات موثر انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضایی با اشاره به احداث، تجهیز و تعمیر کتابخانه ها، اظهار کرد: امروز کتابخانه برای خانواده ها بوده و تبدیل به یک مکان فرهنگی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 7 کتابخانه در خراسان جنوبی تا پایان سال

افتتاح 7 کتابخانه در خراسان جنوبی تا پایان سال