مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:552019-11-20اجتماعي

بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد/ برف مهمان شبانه استان


مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی از ادامه بارندگی ها در استان خبر داد و گفت: برای مناطق کوهستانی و گردنه ها طی امشب بارش برف پیش بینی می شود.

- علیرضا خندان رو در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت جوی هوای استان در 24 ساعت آینده بیان کرد: طی امروز و فردا بارش ها در سطح استان گسترش می یابد.

وی با بیان اینکه اوج بارش های خراسان جنوبی را طی امشب و فردا خواهیم داشت، افزود: همچنین طی امشب در مناطق سردسیر، کوهستانی و گردنه ها بارش برف پیش بینی می شود.

خندان از کاهش دید افقی در گرنه ها به دلیل تشکیل مه خبر داد و افزود: همچنین در نیمه جنوبی رگبار و رعد برق پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی از کاهش محسوس و قابل ملاحظه هوا خبر داد و گفت: دمای هوای استان در 24 ساعت آینده تا 10 درجه سانتی گراد کاهش می یابد.

خندان رو با اشاره به میزان بارندگی های 24 ساعت گذشته بیان کرد: طی این مدت میزان بارش ها در آرین شهر 11 میلی متر، مود 9 میلی متر و ماهمیران هشت میلی متر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین میزان بارندگی ها در بیرجند پنج میلی متر، طبس و قاین چهار میلی متر و فردوس و زهان سه میلی متر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد/ برف مهمان شبانه استان

بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد/ برف مهمان شبانه استان