مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:502019-11-20سياسي

در شیوه تبلیغ مسائل و مفاهیم دینی نیازمند تحول هستیم


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بر تغییر در شیوه تبین و تبلیغ مسائل و مفاهیم دینی توسط مبلغین و روحانیون با استفاده از ابزار هنر تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام احمد حاتمیان صبح امروز در دیدار رییس و کارکنان حوزه هنری با اشاره به اهمیت آشنایی و بهره مندی روحانیون و مبلغین مذهبی از شیوه های نوین و روز در امر تبلیغ اظهار کرد: ابزار هنر مهمترین و مؤثر ترین ابزار تأثیرگذار در راستای انتقال پیام است و ضرورت دارد تا با استفاده از زبان هنر، هنرمندانه مسائل و مفاهیم دینی را به نسل پویا و جوان جامعه منتقل نماییم.

وی افزود: هنرمندانه بیان کردن مسائل و مفاهیم دینی ضمن همسویی و همگرایی با جامعه ضمن ایجاد  همدلی و مشارکت مخاطبین و یک ارتباط مبتنی برصداقت، رفاقت و تلاش در راستای اصلاح جامعه را که هدف اصلی سازمان است را فراهم می سازد.

وی با اشاره به ضرورت بیان تمام واقعیت های تاریخی و دینی خاطرنشان کرد: واقعیت های تاریخی انکار پذیر نیست و تلاش در راستای حذف این واقعیت ها بسیار خطرناک است و بی شک بیان زیبا و هنرمندانه این واقعیت ها می تواند در معرفی خوبی و بدی ها بسیار مؤثر باشد و تحقق این امر مستلزم کار، تلاش و ارتقای دانش در نزد متولیان امر است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شیوه تبلیغ مسائل و مفاهیم دینی نیازمند تحول هستیم

در شیوه تبلیغ مسائل و مفاهیم دینی نیازمند تحول هستیم