مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:452019-11-20اقتصادي

اولین پیش نشست رویداد چاره جو برگزار شد


اولین پیش نشست از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاددانشگاهی قم، با محوریت رویداد چاره جو در حوزه چاپ، نشر و بسته بندی از سوی مرکز علمی، - ایسنا/قم اولین پیش نشست از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاددانشگاهی قم، با محوریت رویداد "چاره جو" در حوزه چاپ، نشر و بسته بندی از سوی مرکز علمی، کاربردی جهاددانشگاهی قم برگزار شد.

این پیش نشست که درصدد فراهم آوردن فرصتی برای طرح ایده های نو در صنعت چاپ، بسته بندی و نشر بود، با حضور دانشجویان وفارغ التحصیلان رشته های گرافیک، چاپ، طراحی صنعتی و همچنین چاپخانه داران، مدیران و ناظران چاپ، شاغلان حوزه نشر، روابط عمومی، تبلیغات و افراد علاقمند به این حوزه تشکیل شد.

سیده شبنم فاطمی، سرپرست مرکز علمی، کاربردی جهاددانشگاهی قم ضمن بیان اهداف این برنامه اعلام کرد: صنعت چاپ، نشر و بسته بندی، دام و طیور، گردشگری و زیارت مزیت های اقتصادی استان هستند که سرمایه گذاری در این عرصه ها در راستای تعالی اقتصاد مقاومتی موثر و زمینه ساز ایجاد اشتغال پایدار و همچنین پیشرفت اقتصادی استان است؛ بنابراین مستلزم حمایت مدیران دولتی خواهد بود.

وی بیان کرد: رویداد چاره جو با محوریت کارآفرینی در صنعت چاپ، نشر و بسته بندی با دریافت ایده های نو در این زمینه از سوی تمام اقشار جامعه 26 آذرماه برگزار خواهد شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پیش نشست رویداد چاره جو برگزار شد

اولین پیش نشست رویداد چاره جو برگزار شد