مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:402019-11-20اقتصادي

جزییات مذاکرات ایران و مسکو در زمینه پروژه های وزارت نیرو


وزیر نیرو جزییات پروژه های وزارت راه و نیرو را که در سفر به مسکو مورد مذاکره قرار خواهد گرفت، تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: مذاکرات و قراردادهای راه آهن اینچه برون-گرمسار با اعتبار حدود یک میلیارد انجام شده است، ولی برای باقیمانده آن تا 5 میلیارد در یک سال گذشته پیگیری های فراوانی انجام شد.

خوشبختانه دو هفته قبل این پیگیری ها به نتیجه رسید و پروژه های پیشنهادی مورد تأیید قرار گرفت و هیئت دولت در جلسه قبل آن را تصویب کرد.

وی ادامه داد: کمک به حمل و نقل شهری با دو هزار واگن مترو و راه آهن زاهدان-بیرجند، دو پروژه وزارت نیرو شامل توسعه نیروگاه برق آبی گتوند از هزار مگاوات به هزار و 640 مگاوات و بازتوانی و توسعه نیروگاه رامین اهواز که 180 مگاوات به ظرفیتش افزوده می شود از مصوبات جلسه قبل هیئت دولت بوده است.

وزیر نیرو اظهارداشت: فردا ان شاء الله در مسکو وزارت اقتصاد، بانک مرکزی، وزارت صنعت، نیرو و راه و شهرسازی حضور خواهند داشت تا مراحل نهایی این مذاکرات انجام شود.

اردکانیان با تأکید بر لزوم توسعه روابط منطقه ای گفت: بعد از اندکی کندی در برگزاری جلسات مشترک اقتصادی، تا نیمه آذرماه اجلاس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی با تاجیکستان که مسئولیتش با وزارت نیرو ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مذاکرات ایران و مسکو در زمینه پروژه های وزارت نیرو

جزییات مذاکرات ایران و مسکو در زمینه پروژه های وزارت نیرو