مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:302019-11-20سياسي

3518 کتابخانه عمومی در کشور وجود دارد


مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: 3518 کتابخانه عمومی در کشور داریم و محور فعالیت ما کتاب و توجه عینی به حوزه عمومی است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: 3518 کتابخانه عمومی در کشور داریم و محور فعالیت ما کتاب و توجه عینی به حوزه عمومی است.

میرعبداللهی امروز 29 آبان ماه در حاشیه مراسم تکریم خادمان کتاب، کتابداران و فعالان کتابخانه های عمومی استان کرمان به مناسبت هفته کتاب اظهار کرد: نهاد کتابخانه های عمومی کشور کار تامین کتاب و تجهیزات کتابخانه ها را به عهده دارد و فرهنگی ترین نهاد کشور است.

ولی افزود: 3518 کتابخانه عمومی در کشور داریم و محور فعالیت ما کتاب و توجه عینی به حوزه عمومی است.

میرعبداللهی تصریح کرد: فعالیت های ترویجی و تبلیغی در راستای کتابخوانی از جمله نقد کتاب، جمع خوانی و روخوانی در کتابخانه های عمومی صورت می گیرد.

مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور بیان کرد: بیش از 50 میلیون نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی کشور وجود دارد که این آمار شناور است و نسخه های فصلی و کتاب های نورسیده نیز به آن اضافه می شود.

وی درباره راهکارهای افزایش سرانه مطالعه افزود: افزایش سرانه مطالعه به عهده یک نهاد رسمی و یا غیررسمی نیست و خیلی ها در این زمینه دخالت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3518 کتابخانه عمومی در کشور وجود دارد

3518 کتابخانه عمومی در کشور وجود دارد