مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:252019-11-20سياسي

ارتباط عکسان و خیرین در نمایشگاه عکس«بنیاد جهانی حرکت انسانی»


مدیر هنری نمایشگاه عکس «بنیاد جهانی حرکت انسانی» گفت: این نمایشگاه ارتباط نزدیکی میان هنرمندان، عکاسان و خیرینی است که به نوعی در جامعه به فقرا و نیازمندان کمک می کنند.

- مدیر هنری نمایشگاه عکس بنیاد جهانی حرکت انسانی مطرح کرد ارتباط عکسان و خیرین در نمایشگاه عکس بنیاد جهانی حرکت انسانی ایسنا/خراسان رضوی مدیر هنری نمایشگاه عکس بنیاد جهانی حرکت انسانی گفت: این نمایشگاه ارتباط نزدیکی میان هنرمندان، عکاسان و خیرینی است که به نوعی در جامعه به فقرا و نیازمندان کمک می کنند.

ابرهیم بهرامی در گفت وگو با ایسنا در مورد هدف برگزاری نمایشگاه عکس بنیاد جهانی حرکت انسانی در محل نگارخانه رضوان اظهار کرد: ایجاد نمایشگاه از یک ماه پیش آغاز شده است، در ابتدا تصمیم داشتیم مسابقه ای میان عکاسان برگزار کنیم اما سپس تصمیم به برگزاری نمایشگاه عکس گرفتیم و طی فرخوانی از عکاسان سراسر کشور و حتی خارج از کشور دعوت کردیم تا در این نمایشگاه شرکت کنند.

وی افزود: یک هیات داوری متشکل از حمید رضا گیلانی فر، سید محسن مصطفی زاده و ابراهیم بهرامی داوری 500 اثر از 83 عکاس را برعهده داشتند که در این نمایشگاه 50 اثر از 33 عکاس به نمایش گذاشته شده است.

مدیر هنری نمایشگاه عکس بنیاد جهانی حرکت انسانی بیان کرد: ارگان هایی از جمله نمایندگی فدراسیون هنر و عکاسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط عکسان و خیرین در نمایشگاه عکس«بنیاد جهانی حرکت انسانی»

ارتباط عکسان و خیرین در نمایشگاه عکس«بنیاد جهانی حرکت انسانی»