مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:252019-11-20سياسي

آیت الله میرعمادی:- مسیر مردم جدای از آشوبگران است


مردم با حضور خود در راهپیمایی نشان دادند علی رغم مشکلات اقتصادی و گرانی هایی که وجود دارد، هرگز دست از نظام، - ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی نشان دادند علی رغم مشکلات اقتصادی و گرانی هایی که وجود دارد، هرگز دست از نظام، انقلاب و رهبری بر نمی دارند و مسیر آنان جدای از آشوبگران است.

آیت الله سید احمد میرعمادی در راهپیمایی بزرگ لبیک به مقام معظم رهبری، حمایت از اقتدار و امنیت ملی و محکومیت اقدامات ساختارشکنانه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در این روز مردم ولایت مدار، مؤمن، انقلابی و وفادار به انقلاب و نظام استان لرستان، در صحنه آمدند و وحدت و انسجام و یکپارچگی خود را اعلام کردند.

وی با اشاره به این که امروز مردم استان لرستان با حضور با بصیرت و انقلابی خود به صحنه آمدند تا وفاداری خود را به انقلاب، نظام و رهبر انقلاب اعلام کنند، اظهار کرد: آنان با حضور خود اعلام کردند علی رغم مشکلات اقتصادی و گرانی هایی که وجود دارد، هرگز دست از نظام، انقلاب و رهبری بر نمی دارند و مسیر آنان جدای از آشوبگران است.

میرعمادی با بیان این که مردم پای انقلاب و نظام خود ایستاده اند، عنوان کرد: مردم ما همچنان که در جنگ نظامی و سیاسی دشمن را به عقب راندند، امروز که دشمن جنگ امنیتی را آغاز کرده، این مردم دشمن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله میرعمادی:- مسیر مردم جدای از آشوبگران است

آیت الله میرعمادی:- مسیر مردم جدای از آشوبگران است