مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:202019-11-20اقتصادي

بازار مازندران زیر ذره بین نظارت


معاون بازرسی سازمان صمت مازندران : بازرسان این سازمان قیمت و موجودی کالاهای بازار را مستمر رصد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما معاون بازرسی سازمان صمت مازندران با اشاره به تشدید فعالیتهای نظارتی در بازار استان گفت : به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و تخلفات واحدهای صنفی ، بازرسان این سازمان قیمت و موجودی کالاهای بازار را مستمر رصد می کنند.

اصغر زاده با بیان اینکه طرح تشدید فعالیتهای نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به همه شهرستان ها ابلاغ شد افزود : بازرسان شهرستان ها با بسیج همه امکانات و استفاده از توان بازرسی اصناف و همکاری ادارات مختلف از جمله تعزیرات ، گشت های مشترک نظارتی را در بازارهای استان انجام می دهند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاههای نظارتی باید همه تلاش خود را برای جلوگیری از افزایش قیمت ها به کار ببندند تا مردم دچار مشکل نشوند تصریح کرد : با واحدهای صنفی متخلف برخورد جدی می شود.

به گفته معاون بازرسی سازمان صمت مازندران در روزهای نخست اجرای طرح تشدید فعالیتهای نظارتی ، بازرسان این سازمان در بازرسی از 2 هزار و 151 واحد صنفی استان ، 194 پرونده تخلف را به ادارات تعزیرات حکومتی ارسال کردند که عمده تخلفات این واحدها ، درج نکردن قیمت و گران فروشی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مازندران زیر ذره بین نظارت

بازار مازندران زیر ذره بین نظارت