مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:202019-11-20سياسي

200 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در دامغان اجرا می شود


فرمانده سپاه ناحیه دامغان از اجرای 200 عنوان ویژه برنامه هفته گرامیداشت بسیج سطح شهرستان خبر داد و گفت: حضور بسیج در تمام عرصه ها از عزت و اقتدار ملت آگاه و با بصیرت ایران حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی پور صبح چهارشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سپاه ناحیه دامغان بابیان اینکه هفته گرامیداشت بسیج با شعار 40 سال خدمت، جهاد و شهادت از 29 آبان آغاز و تا پنج آذر ادامه دارد، ابراز داشت: امسال 200 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در سطح پایگاه ها، گروه های مقاومت بسیج دامغان اجرا می شود.

وی افزود: فضاسازی پایگاه ها و گروه های مقاومت بسیج، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج در 40 سالگی انقلاب، افتتاح شش پایگاه مقاومت بسیج و همایش استانی زنان بسیجی کارآفرین از برنامه های هفته گرامیداشت بسیج در دامغان محسوب می شود.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان بابیان اینکه تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر سالروز تأسیس بسیج مستضعفان نیز در این شهر برگزار می شود، ابراز داشت: طبق روال برنامه ها آغازگر هفته بسیج با دیدار امام جمعه دامغان و تجدید میثاق با شهدای این شهر خواهد بود.

نقی پور در ادامه تصریح کرد: حضور بسیجیان در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه و برپایی نشست میقات الصالحین و برپایی میز خدمت در محل برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در دامغان اجرا می شود

200 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در دامغان اجرا می شود