مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:002019-11-20اجتماعي

بررسی راهکارهای افزایش سطح علمی دانش آموزان استان


راهکار های افزایش سطح علمی دانش آموزان استان برای حضوری گسترده تر در تیم انتخابی کشور برای حضور در المپیاد های جهانی بررسی شد.

- در همایش ترویج و بهبود فرآینده المپیاد های علمی دانش آموزی؛ بررسی راهکارهای افزایش سطح علمی دانش آموزان استان راهکار های افزایش سطح علمی دانش آموزان استان برای حضوری گسترده تر در تیم انتخابی کشور برای حضور در المپیاد های جهانی بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در همایش ترویج و بهبود فرآینده المپیاد های علمی دانش آموزی، گفت: امسال دو نفر از دانش آموزان استان در رشته های ادبیات و جغرافیای المپیاد کشور صاحب مدال طلا، و دو نفر دیگر هم در رشته فیزیک مدال های نقره و برنز کسب کردند.

یاری افزود: نفرات طلایی المپیاد، هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند که در صورت کسب رتبه برتر به المپیاد جهانی اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه المپیاد های دانش آموزی در ده رشته از جمله فیزیک، شیمی، ریاضی، نجوم، سلول های بنیادی، ادبیات و جغرافیا برگزار می شود، گفت: قرار است این رشته ها در سال آینده به 15 رشته افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای افزایش سطح علمی دانش آموزان استان

بررسی راهکارهای افزایش سطح علمی دانش آموزان استان