مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:002019-11-20سياسي

برج آزادی مرمت و بازسازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از منطقه 9 و برج آزادی اظهارداشت:با توجه به اینکه برج آزادی به عنوان یکی از بنا های هویتی پایتخت محسوب می شود، - رییس شورای شهر تهران از انجام مطالعات کارشناسی برای مرمت و بازسازی برج آزادی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از منطقه 9 و برج آزادی اظهارداشت:با توجه به اینکه برج آزادی به عنوان یکی از بنا های هویتی پایتخت محسوب می شود، باید برای مرمت و بازسازی آن مطالعات کارشناسی انجام شده و اقدامات لازم برای این نماد مدرنیته شهر تهران در دستور کار قرار گیرد.

وی به جذب بازدید کننده به این مکان گردشگری اشاره کرد و بیان داشت: با برنامه ریزی و معرفی فعالیت های ویژه در این مجموعه می توان برج آزادی را به عنوان اثری منحصر بفرد که معرف معماری ایرانی اسلامی است را از مهجوریت خارج کرد؛ چرا که پتانسیل خوبی برای جذب مسافرین و گردشگران دارد.

در ادامه شهربانو امانی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، برج آزادی را مجموعه ای فرهنگی دانست و گفت: از گذشته تاکنون یکی از مقاصد گردشگری مردم، تهران و برج آزادی با سازه ای فاخر می باشد؛ از این رو با ایمن سازی و آرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج آزادی مرمت و بازسازی می شود

برج آزادی مرمت و بازسازی می شود