مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:462019-11-20اجتماعي

تداوم بارش برف و باران در سمنان/مردم مراقب سیلاب و سرمازدگی باشند


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که همزمان با روز چهارشنبه، با استقرار سامانه کم فشار برودتی، بارش برف و باران و همچنین سیلاب و سرمازدگی در اقصی نقاط استان سمنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که سامانه کم فشار بارشی از سمت غرب وارد استان سمنان شده و تا پایان هفته نیز در اقصی نقاط استان باقی خواهد ماند ماحصل ورود این سامانه کاهش پنج الی 9 درجه ای دمای هوا و همچنین بارش برف و باران است.

کاهش دما، بارش برف و باران، کولاک و همچنین مه گرفتگی در ارتفاعات پدیده های غالب جوی امروز چهارشنبه هستند همچنین درباره کاهش شدید دما به کشاورزان هشدار داده شده است.

عبور دماسنج ها از صفر هم زمان با روز چهارشنبه دمای بیشتر شهرهای استان سمنان در کمینه به زیر صفر می رسد که این امر می تواند یخ زدگی معابر و جاده ها به خصوص در ارتفاعات و همچنین یخ زدگی باغات و مزارع را در پی داشته باشد.

امکان بروز سیل و آب گرفتگی در معابر شهری و راه های استان سمنان نیز به صورت جدی وجود دارد، همچنین رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای کوهستانی رادارند باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

مرکز استان سمنان تنها شهرستان دیار قومس است که آسمانی آفتابی دارد اما دمای هوا شش درجه بالای صفر است و پیش بینی هواشناسی برای ساعات و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش برف و باران در سمنان/مردم مراقب سیلاب و سرمازدگی باشند

تداوم بارش برف و باران در سمنان/مردم مراقب سیلاب و سرمازدگی باشند