مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:252019-11-20بين الملل

استولتنبرگ به دیدار رییس جمهوری فرانسه می رود


دبیرکل ناتو قرار است به زودی در پاریس با رییس جمهوری فرانسه دیدار داشته باشد و به بررسی اظهارنظرهای اخیر وی درباره این ائتلاف نظامی بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه خبری دویچه وله ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو در حالی قرار است با امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در پاریس دیدار کند که اخیراً رییس جمهوری فرانسه اعلام کرده بود که ناتو در حال مرگ مغزی است.

انتقاد تند رییس جمهوری فرانسه باعث نگرانی ها و خشم کشورهای اروپایی و دولت آمریکا پیش از نشست اوایل دسامبر رهبران ناتو در لندن شده است.

دبیر کل ناتو روز سه شنبه اعلام کرد: بهترین راه برای بررسی و از میان بردن اختلافات این است که بر سر میز مذاکره بنشینیم و به بررسی آنها بپردازیم و پیام ها و انگیزه های مربوط به این مساله را به طور کامل درک کنیم.

وی پیش از نشست وزرای دفاع ناتو که امروز (چهارشنبه) برگزار می شود، گفت: پیام من این است که ناتو در حال سازگاری است، یک ائتلاف سریع و مسئولیت پذیر است.

این اظهارنظر از سوی دبیرکل ناتو پس از آن مطرح شد که رییس جمهوری فرانسه به مجله اکونومیست گفته بود آنچه ما اکنون در حال تجربه آن هستیم یک مرگ مغزی برای ائتلاف ناتو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استولتنبرگ به دیدار رییس جمهوری فرانسه می رود

استولتنبرگ به دیدار رییس جمهوری فرانسه می رود