مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:152019-11-20اقتصادي

فعالیت تعزیرات حکومتی در بازرسی های میدانی برای جلوگیری از قیمت ها افزایش یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در بیانیه ای اعلام کرد: با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین از پنجشنبه شب گذشته تعداد معدودی از دشمنان اسلام در قالب آشوب گر با جهت دهی به مطالبات و اعتراضِ بجای مردم نسبت به وضعیت .

- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در بیانیه ای خواستار افزایش فعالیت تعزیرات حکومتی در بازرسی های میدانی در جلوگیری از بالا رفتن قیمت ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در بیانیه ای اعلام کرد: با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین از پنجشنبه شب گذشته تعداد معدودی از دشمنان اسلام در قالب آشوب گر با جهت دهی به مطالبات و اعتراضِ بجای مردم نسبت به وضعیت معیشتی و در ادامه همراهی تعداد محدودی از فرزندانِ غافِل این مرز و بوم با این عناصرخائن دست به ایجاد خسارات فراوانی به اموال عمومی و شخصی زدند.

متن بیانیه به شرح زیر است: دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در چهارچوب فرامین رهبر معظم انقلاب امام خامن های ضمن اعلام محکومیت آشوب های ایجاد شده در سطح کشور علی الخصوص شهر شیراز بعنوان یکی از مراکز آشوب در جریان رخداد های تلخ این روز های ایران اسلامی مراتب نارضایتی خود را از موضع گیری دیر هنگام حضرت آیت الله دژکام ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تعزیرات حکومتی در بازرسی های میدانی برای جلوگیری از قیمت ها افزایش یابد

فعالیت تعزیرات حکومتی در بازرسی های میدانی برای جلوگیری از قیمت ها افزایش یابد