مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:062019-11-20اقتصادي

اهتمام ویژه دانشگاه پیام نور در تأمین توسعه فناوری های الکترونیکی


این دانشگاه با اهتمام ویژه در تأمین توسعه فناوری های الکترونیکی طی دو سال اخیر، اقدامات خوبی در حوزه آموزش مجازی انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، آقای محمدرضا زمانی با اشاره به تخصیص اعتبارات اولیه برای تقویت این زیرساخت ها افزود: دانشگاه با همه محدودیت های موجود و با بهره گیری از منابع مختلف در سال 1397 مبلغ 7 هزار و 986 میلیون ریال به منظور تقویت زیرساخت ها اختصاص داد و در سال 1398 نیز توانست با افزایش اعتبارات این رقم را به مبلغ 8 هزار و 450 میلیون ریال افزایش دهد.

وی افزود: تجمیع بخش های مختلف مرتبط با آموزش الکترونیکی در یک ساختمان جهت هم افزایی برای تولید محتوای الکترونیکی، ارائه دروس به صورت الکترونیکی و برنامه ریزی برای استفاده بهینه از امکانات مختلف موجود، از دیگر اقدامات دانشگاه در حوزه آموزش الکترونیکی بوده است.

وی اظهار کرد: در آمار موجود در سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه پیام نور، تعداد رشته های کارشناسی ارشد الکترونیکی دانشگاه را 70 رشته محل، تعداد دانشجویان کارشناسی ارشد الکترونیکی را 6 هزار و 410 نفر، تعداد دانش آموختگان در رشته های الکترونیکی کارشناسی ارشد را 8 هزار 233 نفر، تعداد دروس الکترونیکی کارشناسی ارشد در هر نیمسال را 850 عنوان درس، تعداد دروس ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه دانشگاه پیام نور در تأمین توسعه فناوری های الکترونیکی

اهتمام ویژه دانشگاه پیام نور در تأمین توسعه فناوری های الکترونیکی