مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:062019-11-20اقتصادي

ساخت تایرهایی که شرایط نامساعد جاده را به خودروهای دیگر هشدار می دهند!


شرکت پیرلی (pirelli) تایرهای هوشمندی تولید کرده است که با بهره گیری از شبکه 5G می توانند شرایط نامساعد جاده را به دیگر وسایل نقلیه هشدار دهند.

- ساخت تایرهایی که شرایط نامساعد جاده را به خودروهای دیگر هشدار می دهند! شرکت "پیرلی"(pirelli) تایرهای هوشمندی تولید کرده است که با بهره گیری از شبکه 5G می توانند شرایط نامساعد جاده را به دیگر وسایل نقلیه هشدار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، شرکت تایر سازی پیرلی موفق به تولید تایرهای هوشمندی شده است که حاوی حسگرهایی هستند که می توانند شرایط خطرناک مسیر مانند لیز بودن جاده را تشخیص داده و از طریق شبکه 5G به دیگر خودروها و رانندگان اطلاع دهند.

به نظر می رسد آینده خودروها با قادر بودن به برقراری ارتباط با زیرساخت هایی مانند چراغ های راهنمایی و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد شرایط ترافیک با سایر رانندگان و مقامات محلی در اتصال است.

شرکت تولید کننده تایر پیرلی در همین راستا رویکرد جدید خود را نسبت به فناوری خودروهای متصل ارائه داده و آنچه را که اولین لاستیک های هوشمند جهان نامیده می شود و داده ها را از طریق شبکه 5G انتقال می دهد، معرفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت تایرهایی که شرایط نامساعد جاده را به خودروهای دیگر هشدار می دهند!

ساخت تایرهایی که شرایط نامساعد جاده را به خودروهای دیگر هشدار می دهند!