مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:062019-11-20حوادث

640هزار جلد کتاب انتشار تیمورزاده طعمه حریق شد


مدیر انتشارات تیمورزاده از وقوع حادثه آتش سوزی در انبار این کتابفروشی در قرچک خبر داد و گفت: 640 هزار نسخه کتاب در این آتش سوزی از بین رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، فرهاد تیمورزاده در تشریح برنامه های این کتابفروشی در هفته کتاب گفت: نشست و گپ وگفت پزشکان اهل قلم که در کنار طبابت به داستان نویسی و سرودن شعر و انتشار آثارشان پرداخته اند، روز پنج شنبه همزمان با روز کتابگردی از ساعت 14 تا 16 در محل کتابفروشی تیمورزاده برگزار می شود.

وی نشست با پزشکان را فرصتی برای معرفی فرهیختگانی دانست که در کنار حرفه و تخصص اصلی خود به کتاب و کتابخوانی و نویسندگی نیز توجه ویژه ای دارند.

تیمورزاده همچنین اشاره کرد: روز پنج شنبه از ساعت 16 تا 18 برنامه ای ویژه برای کودکان با حضور ماهرخ سالاری انجام خواهد شد.

وی در ادامه از همراهی حضور کتابفروشی تیمورزاده در طرح پاییزه خبر داد و گفت: کتابفروشی تیمورزاده کتاب های تخصصی حوزه پزشکی، عمومی در بخش سلامت و کتاب کودکان را به علاقه مندان این حوزه ارائه می دهد.

مدیر کتابفروشی و انتشارات تیمورزاده در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه آتش سوزی در انبار این انتشاراتی اشاره کرد و گفت: طی آتش سوزی که در بارندگی دو شب گذشته در انبار کتاب این انتشاراتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

640هزار جلد کتاب انتشار تیمورزاده طعمه حریق شد

640هزار جلد کتاب انتشار تیمورزاده طعمه حریق شد