مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:002019-11-20دانش

بخش ویژه خبری دانشگاه سمنان در صدا و سیمای استان راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی راه اندازی بخش ویژه خبری دانشگاه با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان، رییس دانشگاه سمنان، - نشست هم اندیشی راه اندازی بخش ویژه خبری دانشگاه سمنان با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان، رییس دانشگاه و نمایندگان دانشگاه های استان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی راه اندازی بخش ویژه خبری دانشگاه با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان، رییس دانشگاه سمنان، معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیما و نیز نمایندگان دانشگاه های استان به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

رییس دانشگاه سمنان در این نشست با اشاره به محدود بودن زمان مجموعه های خبری صدا و سیما و از سویی دیگر با توجه به اهمیت موضوع علم و فناوری خواستار ایجاد یک باکس خبری مستقل با موضوع دانشگاه ها شد.

مسعود نصیری با بیان اینکه یک دهم جمعیت استان را دانشجویان تشکیل می دهند گفت:: حجم بالای جمعیت دانشجویی و فعالیت دانشگاه های مختلف در استان ضرورت ایجاد بسته ویژه خبری دانشگاه را برای انعکاس دستاورد های مختلف علمی دانشگاهیان استان دوچندان می کند.

وی افزود: انعکاس دستاورد ها، اختراعات و یافته های علمی دانشگاهیان باعث آشنایی قشر های مختلف جامعه از جمله صنایع استان با این دستاورد ها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش ویژه خبری دانشگاه سمنان در صدا و سیمای استان راه اندازی می شود

بخش ویژه خبری دانشگاه سمنان در صدا و سیمای استان راه اندازی می شود