مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:002019-11-20دانش

آغاز تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی از فردا


معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی از فردا پنجشنبه 30 آبان ماه سال جاری به مدت یک هفته خبر داد.

- محسن محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی از فردا پنج شنبه 30 آبان ماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی در دوره های کاردانی و کارشناسی از طریق مراکز آموزشی این دانشگاه از فردا پنج شنبه 30 آبان ماه به مدت یک هفته انجام خواهد شد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی یادآورشد: در این زمینه هماهنگی های لازم با سازمان سنجش آموزش کشور و دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم انجام گرفته و با توجه به ظرفیت هایی که هنوز تکمیل نشده از فردا تکمیل ظرفیت آغاز می شود.

وی درباره اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی چه تعداد صندلی خالی و ظرفیت های تکمیل نشده دارد گفت: رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی متفاوت هستند در برخی از مراکز ظرفیت ها تکمیل شده و برخی مراکز هنوز ظرفیت خالی و تکمیل نشده دارند که با هماهنگی های صورت گرفته دراین زمینه اقدام می شود.

محمدزاده افزود: خوشبختانه داوطلبان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال تحصیلی جاری و داوطلبانی که مهرماه امسال به دانشگاه معرفی شدند 15 درصد افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی از فردا

آغاز تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی از فردا