مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:402019-11-20بين الملل

استعفای مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در پی اتهام تقلب و ظاهرسازی


مینا چنگ ، مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا که از سوی ترامپ منصوب شده بود پس از آن که گزارشی درباره نادرست بودن اطلاعات مندرج شده در سوابق رسمی او منتشر شد ناچار به استعفاء شده است؛ - "مینا چنگ"، مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا که از سوی ترامپ منصوب شده بود پس از آن که گزارشی درباره نادرست بودن اطلاعات مندرج شده در سوابق رسمی او منتشر شد ناچار به استعفاء شده است؛ هر چند خانم چنگ مدعی شده "رسانه ها علیه او" اقدام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش شبکه ان بی سی آمده مینا چنگ سابقه تحصیلی در دانشگاه هاوایی ندارد و همچنین برخلاف ادعایش، عکسی از او بروی جلد مجله تایم منتشر نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبی.

بی.

سی چنگ ضمن تکذیب اتهام های طرح شده علیه او در نامه استعفای خود گفته از سوی مقام های ارشد خود حمایت نشده و به طور غیرمنصفانه ای در معرض شایعه پراکنی از سوی رسانه های قرار گرفته که به زعم او تمایلی سیری ناپذیر برای چنین اخباری دارند.

او همچنین در نامه استعفای خود گفته که با وجود کنار کشیدن از مقامش در وزارت خارجه به نبرد خود برای ارزش های کشورش ادامه خواهد داد.

اتهام ها علیه این مقام وزارت خارجه آمریکا چیست؟ ماجرا از آنجا آغاز شد که هفته گذشته شبکه خبری ان بی سی در گزارشی اختصاصی مدعی شد که چنگ درباره سوابق تحصیلی و کاری خود غلو کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در پی اتهام تقلب و ظاهرسازی

استعفای مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در پی اتهام تقلب و ظاهرسازی