مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:352019-11-20سياسي

« ساری 2022 » فرصت تاریخی برای گردشگری مازندران است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران رویداد ساری 2022 را فرصتی تاریخی برای گردشگری استان وشهر ساری عنوان کرد.

- سای - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران رویداد "ساری 2022" را فرصتی تاریخی برای گردشگری استان وشهر ساری عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیف الله فرزانه، صبح چهارشنبه در دیدار با شهردار مرکز استان ضمن قدردانی از همراهی خوب شهرداری های استان به خصوص شهر ساری در برگزاری رویدادهای فرهنگی گفت: میزبانی شهر ساری فرصتی تاریخی برای این شهر در سال 2022 خواهد بود و با وجود مقصد خوب گردشگران داخلی و خارجی مازندران هنوز به جایگاه واقعی خود در سطح بین المللی نرسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به تصویب رویداد ساری 2022 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو با حضور وزرای این کشورها در تاجیکستان گفت: قطعا تکرار این رویداد برای یک شهر و استان چند دهه زمان می برد و باید از این فرصت تاریخی، بهره برد وی افزود: ساری با جایگاه مهم تاریخی و شهر بندری و تاریخی فرح آباد که یادگار عصر صفوی در این شهرستان است، ظرفیت های مهم تاریخی در این رویداد خواهد بود.

فرزانه با اشاره به همراهی شهرداری در اجرای هرچه بهتر این رویداد در سطح استان گفت: شهر ساری نقش محوری و مهمی در این رویداد خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« ساری 2022 » فرصت تاریخی برای گردشگری مازندران است

« ساری 2022 » فرصت تاریخی برای گردشگری مازندران است