مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:202019-11-20اقتصادي

تشکیل 90 پرونده مشاغل خانگی در جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد


رییس جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: حدود 90 پرونده مشاغل خانگی در این نهاد تشکیل شده که 65 مورد مربوط به بانوان و 25 مورد در حوزه آقایان است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: حدود 90 پرونده مشاغل خانگی در این نهاد تشکیل شده که 65 مورد مربوط به بانوان و 25 مورد در حوزه آقایان است.

الیاس تاج الدینی در گفت و گو با ایسنا، افزود: طرح مشاغل خانگی در صورت گرفتن تسهیلات و به کارگیری آن در راستای مجوز اخذ شده و نظارت بر اجرای طرح می تواند موفقیت آمیز باشد.

وی اظهارکرد: افراد خبره در حوزه مشاغل خانگی ایجاد اشتغال می کنند، حدود 90 پرونده مشاغل خانگی ازجمله پخت نان محلی، بسته بندی خشکبار و حبوبات، تولیدی میوه خشک و بسته بندی، خرد کردن قند و بسته بندی، خشک کردن و بسته بندی سبزی، تولید ترشیجات و شوریجات، کندوسازی و تولید فرآورده های لبنی (کشک، کره و دوغ) در این نهاد تشکیل شده، ضمن اینکه 65 مورد مربوط به بانوان و 25 مورد در حوزه آقایان است.

یادآور می شود، طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی با همکاری جهاددانشگاهی استان، اداره کل کار تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور زنان و خانواده استانداری در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 90 پرونده مشاغل خانگی در جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد

تشکیل 90 پرونده مشاغل خانگی در جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد