مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:052019-11-20اجتماعي

ترافیک در اکثر بزرگراه های تهران نیمه سنگین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نوشین سرور، رییس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وضعیت ترافیک پایتخت با توجه به وقوع بارندگی ها اظهارداشت: - رییس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر با وجود بارش باران گره ترافیکی در پایتخت نداریم، گفت: ترافیک در اکثر بزرگراه ها نیمه سنگین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، نوشین سرور، رییس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وضعیت ترافیک پایتخت با توجه به وقوع بارندگی ها اظهارداشت: خوشبختانه درحال حاضر گره ترافیکی در پایتخت نداریم و شرایط مشابه روز های عادی است.

وی افزود: البته به دلیل اینکه در حال حاضر در پیک ترافیک صبحگاهی قرار داریم اکثر بزرگراه های تهران همچون همت، چمران و مدرس با ترافیک نیمه سنگین مواجه است که تا یک ساعت دیگر این ترافیک وضعیت روان خواهد داشت.

رییس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران خاطر نشان کرد: یخ زدگی معابر شدید نیست، ولی با این وجود تصادفات سبب سنگینی ترافیک در معابر و بزرگراه ها می شود که از لحاظ مقایسه ای این وضعیت نیز مشابه روز های عادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در اکثر بزرگراه های تهران نیمه سنگین است

ترافیک در اکثر بزرگراه های تهران نیمه سنگین است